2015. november 15., vasárnap

Szenes, kurkumás szappan kecsketejjel


Mivel a csipkebogyós szappanból kimaradt a kecsketej ki kellett találnom egy másikat, amibe jól bele is rakom. Szerettem volna valami színes csodát csinálni, de nagy választék nem volt itthon színekből, a kamrában keresgéltem. A kakaót már egy kicsit untam, a kezembe akadt egy zacskó kurkuma, szén meg még volt itthon. Na gondoltam akkor barátom te trikolor leszel. Járt már egy ideje az agyam azon, hogy milyen eszközzel tudnék egy egész doboznyi masszát egyszerre mintázni, de eddig nem jutottam eredményre. Lombseprés közben viszont megvilágosodtam, mikor megláttam egy köteg drótkerítés rögzítő huzalt. Megkértem Petit, hogy vágja nekem méretre, hajlítsa U alakra, jó sarkosan és mintáztam. Nagyon elégedett vagyok az új eszközömmel, ami semmibe sem került.

Felhasznált alapanyagok: olívaolaj, kókuszolaj, napraforgóolaj, sertészsír, sheavaj, ricinusolaj, szőlőmagolaj, NaOH, kecsketej, desztillált víz, aktív szén, kurkuma, titán-dioxid, levendula és geránium illóolaj

Így dolgoztam a huzallal!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése