2016. február 18., csütörtök

Az első olyan levendulás szappanom ami úgy sikerült, ahogyan elképzeltem!

A levendulás szappanjaimba eddig beletört a bicskám. Jónak jók voltak, csak az átütő levendulás jelleg sehogyan sem jelent meg. Nem lettek lilák és nagyon illatosak sem. A negyedik próbálkozásom azonban óriási eredménnyel zárult. Gondoltam, ha már CP eljárással nem lettek isteni levendula illatúak a szappanok, akkor lássuk a HP mit tud. Jelentem: rengeteget! Végre olyan szappan van a kezemben, illetve a fürdőszobámban, ami illatozik is. És nem utolsó sorban a lila Mica közreműködésével az áhított lila szín is összejött. Egy adagban összekevertem az alsó és a felső réteget, így lett három színű a szappan. Az új pecsétembe meg egyenesen szerelmes vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése