2014. március 26., szerda

Alma

Úgy éreztem, hogy Alma fotóilag kis hátrányban van Vilihez képest. Persze más szemszögből nézve Vili négy év hátrányban van Almához képest. Mindenesetre ma elvittem az oviba a fényképezőgépet és lőttem a kiscsajról párat. A szövegét is kellene dokumentálni, mert nagyon ütős dumái vannak. Mindig azt gondolom, hogy ez annyira jó volt, amit az imént mondott, hogy biztosan megjegyzem, 4.5 másodperc múlva már sajnos semmire sem emlékszem.

Alma az oviban a 16:00 utáni összevont csoportban játszik. A három kislányból, akik körülötte vannak egyik sem csoporttársa.


Vili az oviban, a népszerűsége töretlen, gyerekek, felnőttek egyaránt imádják. Alma egyik óvónője, Margitka tartja Vilit a karjaiban. Ő egyébként Petivel kezdte a pályáját.

Gyönyörűségem az ovi udvarán még játszik egy kicsit gyorsan. Micsoda tekintet!

Megnevettettem!

Az utcánk végén Margitka nénitől tarhátlam rozmaringot. Egyszer már adott, az szépen áttelelt most virágzik. Gondoltam kérek még, legyen bőven. Sült hús mellé rendszeresen rakok belőle, nagyon szeretjük, ez a kedvenc fűszerem. Ha Peti hazaér elültetjük.

Alma és a rügyező almafa csemetéje. Idén még nem számítunk feldolgozhatatlan mennyiségű gyümölcshozamra, asszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése