2015. november 15., vasárnap

Levendulás szappan kecsketejjel


Újra és újra ráfordulok a levendulás szappan témára, de eddig még soha nem lett olyan, amilyet elképzeltem. Az illata nagyon enyhe és a kinézetével sem vagyok maradéktalanul elégedett. Amúgy teljesen oké a szappan, van benne minden földi jó. Gyönyörű mintát rittyentettem a huzalommal és vártam, hogy szép Milka-lila színe legyen a kozmetikai pigmenttől. Nem lett! Mint kiderült azért nem, mert titán-dioxidot, vagy cink-oxidot kell a lilához adni, az hozza elő a színt. Így csak szürkés lett. Ha nem nézem nagyon morcos szemmel megállapíthatom, hogy csini ez így is.

Felhasznált alapanyagok: olívaolaj, kókuszolaj, kakaóvaj, napraforgóolaj, szőlőmagolaj, sertészsír, rizskorpaolja, NaOH, kecsketej, desztillált víz, lila kozmetikai pigment, titán-dioxid, levendula illóolaj

2 megjegyzés:

  1. ..nem vagy elégedett??? küldök képet az én 3 ik szappanomról,szerintem gyönyörűek, persze mindig lehet tökéletesebb, de hidd el csodásak:):):)

    VálaszTörlés
  2. ..nem vagy elégedett??? küldök képet az én 3 ik szappanomról,szerintem gyönyörűek, persze mindig lehet tökéletesebb, de hidd el csodásak:):):)

    VálaszTörlés